2012年9月14日星期五

Hitachi LipCrie 日立美唇導出導入器 NR500 & NR700



用過而又喜歡 Hitachi HadaCRie 離子美容機系列既朋友, 大多數都會同我一樣:

1)
  愛上導出後既潔淨感
2)
 亦歡喜導入後面部水潤飽滿既感覺
3)     而
N1000 user,亦走唔愛上了那個真係 work既收毛孔step 4 <3 
        


日立係 2011年開始憑 Hitachi HadaCRie N810 & N1000 係日本美容機銷量稱霸, 咁日立當然食住個勢繼續出新野, 而上個月就由美顏 (facial) 延伸至美唇系列 – LipCrie

LipCRie  
總共有2
1) N500
只有溫熱美唇導入
2) N700
同時備有 導出 溫熱 美唇導入





本來我都有一點點唔明白點解日立會咁傻走去出2支唔同function 既野,
後來諗諗下, 我恍然大悟咁發現, wor, 無搽唇膏既人真係無導出需要,
但美唇導入則人人都可以用
:)

但由於 NR500 NR700 既價錢相差太少, (around ~$200)
而我諗諗下, 既然 HadaCrie 係做面之餘可以做頸,
LipCrie lip & eye remover導出即係都可以做眼啦…..
that’s why, 我就買左枝 NR700 黎玩下啦 ;)


題外話:
由於我細個開始學化妝既時候, 成日都聽到報導話唇膏係最多chemical 既化妝品,
而我見自己唇色較自然, 所以平時化妝都唔會搽有色唇膏, 只搽令面既護唇 lip balm 就算..
o well, 咁美唇導出….其實應該都唔係好關我事 ...~ ”


LipCrie N700 總共有2個顏色選擇, 紫色同粉紅色
係粉紅色同紫色之間, 因為兩個顏色都幾靚, 我徘徊左一陣, 最後要左枝紫色!
(
哈哈, 我仲特登搽返set紫色既指甲油黎試機 :P!! )


, 等我長話短說: 去圖!


一攞住枝LipCrie N700上手, 第一個感覺係 – “好輕”.
由於我係一個鍾意自己研究 product than follow 說明書既人,
所以我就拆開哂枝LipCrie ” !!!

可以拆既地方有3部分
1.
離子導出導頭既蓋
2.
離子導入導頭既蓋
3.
中間入 AA電芯既位置

Okay, let’s start with step 1.
Step 1 - 離子導出
功效:
lip & eye remover, 借助lipCrie +/- 離子徹底導出潔淨咀唇 & eye-area既化妝殘骸 

用法:
HadaCrie一樣, 係落左妝先開始step 1
- 將棉花棒剪短至 5-10mm, 插入離子導出導頭
-
把棉花棒沾上 lip & eye make up remover  
-
開著 step 1,  2分鐘既導出 function就會 start


 

實物圖組

TIP
*
我開頭覺得佢個 make up remover container好無聊.
所以我試過唔用就咁direct係樽remover倒入棉花棒
結果發現棉花棒上沾上既 remover 好唔均, 導出效果未如理想.
所以最好要用佢個容器沾上 lip & eye make up remover


a. Lip (咀唇導出)
之前都講過,除左去飲之外, 我平時好少搽唇膏.
但為左試新玩具, 我好誠意特登去搽一次唇膏去試機



Lipstick from Paul & Joe
*
我個人好喜歡 paul & Joe skin care & cosmetic packaging,
d product
ok la, 不過呢枝用紙套做既唇膏packingdd, 好易” .

b. Eye Area (眼部導出)
我平時化妝都會用最穩陣既啡色既/nude tone eye shadow
雖然平時每日都有自以為 好徹底咁落妝, (用過HadaCRie step 1既朋友你明既!)

由於都用了啡色好幾年, 說真的, 而家落妝後眼蓋真係深色d,
好似有d色食左入皮膚入面咁 @@
所以自己在導出eye-area之前都有好大既期望.
luckily….
縱使我已經用 make up remover落左5次眼妝 , 但果然不出我所料…..!!!



eye shadow stick from The Saem

*my simpe & hae make up:
用一筆白色打底搽眼蓋,再加一筆啡色搽眼簾

導出效果 "嘩啦啦"  ~ hahaha


再加多張眼仔導出 @@



Step 2. 離子導入導頭 (lip ONLY) 
功效:
深層滋潤咀唇, 有助減淡唇紋, 豐厚及軟化咀唇 (用 1, 2次就work!

用法:
塗一層自己用開既潤唇膏, 等溫熱導入導頭暖後 (30秒), 在唇上輕輕打圈按摩就ok TIP
*
第一次用溫熱導入導頭時, 最好搽厚少少潤唇膏,
因為我第一次用果時唔expect佢咁熱, “la”親個咀仔.
不過之後比左幾個朋友試用, warn 左佢地個導頭會熱,
佢地按摩時都話個導頭暖暖, 按摩好舒服 :)



Lip Balm from Innisfree  Canola honey lip butter
呢隻係第一隻我夠膽講好用過凡士林既lipbalm, plus 附有好真 & 甜既蜜糖味 <3 !!!



用後感
平時就咁搽完lipgross, lipgrosso 係係咀唇面, 等由外至內吸收.

lipcrie導入後:
咀唇入面已經唔dry, lipgross係面 for protection & 閃亮 only,
用一次之後都
keep2-3日好水潤及微微豐了下唇的感覺





my friend's 用後感

導入時導頭暖暖的按摩, 好舒服!
由於我朋友仔本身成日outdoor運動, 成日曬太陽, 個咀都偏dry, nut (before)用後個咀唇真係即係軟左, 比起就咁搽完lipgross之後個感覺唔同.


okay,...個blog就到此為止先, 
有興趣試用或購買既朋友, 請移玉步到我既facebook page 查詢, thank you thank you :)




Cheers,
niCky

Facebook page:
www.facebook.com/whateverBYwhoever
Phone & Whatsapp:   6997 9197

沒有留言:

發佈留言